Kan vädergudarna komma överens!!

Nej det verkar inte som att dom är helt övernes om det ska lysa sol el regna droppar!! verkar befinna sig i samma situation som sverige- ryssland!! ibland är det inte ens någon ide att försöka om man inte ska slå sitt huvud fullständigt blodigt, vilket jag inte alls har någon lust med..

Solen har iaf lyst under dagen och har avnjutit en skön dag vid poolen m böcker, tog mig i kragen o genomförde 1 timmes träningspass också.. hej vad man kan gör mkt m några fyllda vattenflaskor o tunga trästockar, riktigt stolt o med skön kvällssol i nacken gick det riktigt bra.. inte helt fel att man kan ta ett dopp i poolen direkt efteråt också:)

Fannys mic som är på semetser den m fick komma ut i friskluften tillsammans m dom andra förvirrade prylarna, skickade iväg några desperata hjälp sms till kunnit folk men efter att ingen va tillgänglig el inte orka m mig;)(?) var det bara att försöka själv, tills det började spöregna, men m mitt pick o pack har jag iaf fått en del klarhet i denna konstiga teknik värld, skam den som ger sig.. bara oerhört frustrerande att inte ha tilräckligt bra utrustning och att veta hur långt o mkt det är kvar tills man kan har tillräckligt mkt för att kunna göra något vettigt.. så är nog beroende av andra ett tag till på gott o ont.. men försöker på iaf!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0