grattis mumin!





Fantastisk middag i goda vänners sällskap för att fira mumins födelsedag! Thaibåten gör verkligen sitt namn rättvist, varmt som i bangkok o den rann rikligt m svett mellan alla våras bröst, tom på mig o pullan trots storlek, då är det varmt!kände mig som en riktig klimakterietant.. blev skönt sjösjuk också i allt gung men väl ute på beachen kändes det fantastiskt igen när man fick känna vinden o rita m tårna i sanden!

Sara aka mumin har fått en två dagars surfar kurs i present och jag ska gladligen ligga o bättra på brännan m kameran i högsta hugg medans hon skumpar runt, sara är en sån person som kan få allt att bli hysteriskt kul o är totalt oblyg o söt som socker så han kan knappast misslyckas m att göra dessa två dagar väldigt underhållande:)

Begav oss vidare till himlen för dessert som bestod av min vän robert och drinkar, som på något sätt serverade sig själva.. robert skötte sig ypperligt o var värd varenda penny som inte blev många..
skönt m en kväll när man faktiskt hann m att sitta o prata, ingen stress.. jag var väldigt nöjd o begav mifg hemåt efter att jag o pullan m hjälp av dom andra två ladysarna fyllde på lite på working men projektet (ja pullan bilder kommer snart) o vi måste fylla ut m tolv så vi får vår kalender, haha!!

Planen var att jag skulle sova i tid eftersom jag skulle upp o vara kreativ m frugan idag, fortsätta koreografera då vi ska träffa artisten m dom 20 min långa låtarna imorgon.. sömntrubblet tog tyvärr vid och vid 4 tror jag att jag äntligen somnade, blev väckt av fruns fagra stämma vid 11 somnade om, fick bråttom i vanlig ordning, glömde plattan, fick vända o kom en timme försent .. hon igår, jag idag.. vi matchar varandra fint!;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0