gott gott gott!









middag hos lisa o johan, där blir man alltid serverad det absolut bästa oavsett om dom slår på stort el "slänger ihop någt" lite fort som dom har hemma.. (mental note, en sån man måste jag ha, check)

hade glömt bort att vi pratat om att äta hos dom o var på väg ner för att hyra film o köpa sushi, så det var en himla tur att jag inte hann längre..

tycker att vissa personer som står o säljer bär i stånd är lite märkliga o väldigt snåla.. vill inte köpa biggaråer i liljeholmen mer hur goda dom än va!!

mysiga kväll hos lisa iaf, inte hunnit träffas på länge.. vet inte vad hennes grannar tror om oss el dom efter att vi hade dansat loss i säkert en haltimme till olika rock o mj låtar m luft instrument i högsta hugg, men kul var det!





nu ska jag iväg o repa lite m frugan och guess what behöver ingen bil el någon som kör mig till ikea för garderoben kommer ikväll:):) weei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0