farbror doktorn o mj dans!!

Veckan har fortsatt i samma stil, har varken blivit bättre el sämre och börjar bli rätt stressad inför lör o rep på tors har inte kunnat sjunga en ton.. 
Idag ska jag till min läkare o kolla läget samt styra upp en del andra saker när jag ändå är där, sånt som är skönt att ha gjort innan semestern.. Har också bokat in tid hos Pauline min naprapat, världens sötaste o bästa, tror det behöver knäckas en del.. inge bra iaf om man har feber iof hmm.. hinner säkert bli bättre, optimist!
ska förbi min vän patty på klippoteket idag också och påbörja hår fix, inte en dag för tidigt, ser ut som ett troll, hon håller till på klippoteket på sibyllegatan, hon är inte bara väldigt vacker o se på utan också extremt duktig på vad hon gör.. så är du sugen på extensions el bara en bra klippning så slå en pling.. får visa upp mitt vackar hår sen när det är klart!
Känner mig förövrigt helt handikappad eftersom jag inte har någon kamera, el jag har ingen laddare till den rättare sagt efter att min gamla kamera fick bada på midsommarafton o till den här har jag ingá tillbehör.. kollade lite igår och dom e ju svindyra!! f&¤k.. nån som vill skänka en, bara att höra av sig!:)

annars några danstimmar för  M.J vilket sätt är bättre att göra det på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0