en nackspärr, en förkyld och matnojja!

Dagen startade skönt m en provfilmning för en reklamfilm, somnade om o det blev bråttom som vanligt .. var så trött när jag kom in att jag nästan fick haka upp ögonen m tandpetare.. måste uppfattats som ganska lugn.. Om nån ser o hör mig däruppe så snälla ge m denna skulle verkligen behöva pengarna!!



Möte upp frugan för att gå egenom låt två över kaffe o ipod för att bara få lite koll på uppbyggnaden.. hon förkyld och jag m jordens nackspärr efter sista repet, perfekt! så går det när man inte stretchar.. Var så sugen på mat  och sött idag att jag kunnat äta en hel ko, blir det värre än så här när man ska vara gravid kommer jag gå upp 150 kg minst.. men la ner efter en kycklingwrap, paj o kaffe, om inte annat för at kortet sa ifrån..

Är nu nyss hemkommen från en mysig middag m boo, länge sen vi sågs o en timme gick väldigt fort!! fina du allt kommer bli skit bra, det ska rulla in grejer!



fick en surprice från en herre idag som ringde mitt i sushin, kom som en överaskning må jag säga!!
sitter nu och ska betala räkningar usch usch usch, vill inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0