crazy for you!











Att koreografera till två låtar som tillsammans är typ 20 min är inget lätt match kan jag säga.. att det dessutom är något sort house club där inget e logiskt men ändå innehåller en artist som det ska anpassa efter o dansas bakom gör det inte lättare:/  men kul har vi frugan o jag iaf:) har spenderat några timmar i replokalen för att försöka ta oss igenom den första låten o komma underfund m vad som är vad.. inte som en vanlig 3.40 låt m vers brygga ref direkt.. men det blir bra 1 aug smäller det på nalen o cafet under pride kom förbi o sväng!!





Sen begav vi oss till götgatan för att träffa vår älskade Janet! mys.. har nog aldrig dröjt så länge innan vi alla har kunnat vara samlade, samtidigt..

Något jag aldrig trodde skulle hända mig är dagens kassa situation..  att man träffar någon som man står o pratar med (killen i kassan) har själv jobbat där så det blir alltid att man står o snackar lite och så utspelar sig detta...

han
- "gud vad jag känner igen dig!"
jag (åh gud vilken uttjatad replik) "jaha ja jag vet inte vi kanske har setts"

pratar vidare..

han
- "vi måste ha setts"
jag- (hmm han e söt charmig väldigt spec leende, jag känner faktiskt igen honom) har du jobbat utomlands?
han- nej
jag- ok
han- har du varit på kos (stort leende)
jag - ("rodnar polletten faller ner") ahh men gud vi har ju haft sex!!! säger jag högt o tydligt i kassa kön o börjar skratta varav resten i kön fnissar lite..
jag- "åh nu kommer min mat, vi ses!!"

För mig var detta lite lustigt att inte komma ihåg en sån person, m tanke på att så fasligt lång e inte min lista och kos i all ära men så dimmigt är inte min tid därifrån tillskillnad från en hel del andra, bodde trots allt där ett tag.. men nu har man gjort den också.. trevligt o se att man iaf till och med då, hade bra smak!

Imorgon kommer jeanette o väcker mig m frukost kl 09, vad hon inte vet är att jag tänker dra ner henne i sängen minst en timme till, har solen ens gått upp kl 9!!??
när det sen går att öppna ögonen  ska det rotas igenom i min garderob o se ifall det finns någon klänning som passar ett bröllop och är somrig, hmm..  "Garderoben" som nu befinner sig i soffa o kök i väntan på att garderoben ska skruvas upp, kom btw idag, fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHA bra jobbat!!! du e för rolig..

2009-07-23 @ 00:19:46
Postat av: sofie

greken när man e 16 17, den e klockren!

2009-07-23 @ 21:12:59
Postat av: Annika

hitta din blogg för ett tag sen, gillar den som fan:)fina bilder du har förresten..

2009-07-23 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0