behövs def flera uteserveringar på söder!!


 

Mötes av en lätt frustrerad bobo i parken idag, telefoner verkar inte vara hennes bästa gren just nu!! för att visa min sympati  vräkte jag i mig två tallrikar kalaspuffar hemma hos henne innan jag var tvungen att åka o repa, herrejösses vad gott det är!! och vad mysigt det va att hinna se henne en stund!
Hann med en liten sväng m sarah på söder också på kvällskvisten.. Stockholm är fantastiskt ibland! fick en väldigt oaptilig ceasar sallad men underbart sällskap och en dagens så det vägde upp! lite bitter över hur överfullt det är på alla ute ställen.. bygg om, bygg rätt, bygg mer!!


Kommentarer
Postat av: J

DU VAR JU PRAKTIST TAGET NAKEN!!

2009-07-30 @ 13:11:40
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0