vad är oddsen?!

                           

Snacka om att den ultimata tidpunkten för att styra upp vissa grejer inte är i dec innan jul.. Med styra upp menas skärpa till kosten som det slarvats enormt med, sluta m nikotin o samtidigt jobba så mkt att man inte har något sociakt liv..
så varför just december? jo det ska berätta! just för att alla dessa faktorer blandas just då, plus att det e mörkt o trist ute och just då så ska alla satans ställen levererar en jävla massa godis!!! just när man är som svagast o kroppen skriker efter sockertoppar..

Tog just nu emot den kanske största godis korg jag just någonsin har sett m allt det bästa godiset i.. Var ska den stå? jo hos mig såklart!!!! i konferansrummet står det ju redan en mega stor vas m 50 sorter i.. och inte nog m det, förutom stora korgen så fick jag också en egen stor låda m samma godis i..! "vi köpte en egen till dig, du blir ju så glad när det här kommer!? wtf.. kan man inte lära sig att hålla tyst om sin socker lycka?! så nu sitter jag h'r omgiven av godis och är det någon gång jag skulle vilja tröstäta är det nu.. letar febrilt efter min karaktär som borde ligga gömd här någonstans..

Kommentarer
Postat av: justdidit

Du behöver inte börja banta förrän efter nyår!

2009-12-09 @ 16:52:12
URL: http://justdidit.blogg.se/
Postat av: candi

ja alltid e det nåt!:) kul blogg!

2009-12-10 @ 19:57:15
Postat av: Anonym

men whats up m uppdatering egentligen!!??

2009-12-14 @ 14:06:20
Postat av: j

vart är den mysiga LA bilden du prata om i morse?? vill ha den prompt innan imorn!!!!!!!!!

2009-12-15 @ 20:37:21
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0