"Jag måste bara få komma in och se hur dom ser ut"

                           

Ännu en jobbkväll avslutad, one week to go!
Ikväll hade mathias Dahlgvist Personalfest på KB för sitt staff. Jag och Clara var där för att se till att kvällen flöt på så bra som möjligt, vilket den också gjorde! hopaps vi..

Blev bjuden på en mega stor jätte mussla av den fabulösa kocken och höll på o kräkas samtidigt som det kändes som att jag fick en kallsup.. fy fan!
Trodde att jag skulle gilla det eftersom jag älskar fisk o skaldjur, men hur detta ens utnämts till en delikates går över mitt förstånd! Gjorde mitt bästa för att hålla masken o inte spotta rakt ut! Att musseljäkeln hade det mest komplicerade namn jag någonsin hört gjorde den inte ett dugg godare! Förövrigt bjöds på n skaldjursbuffe av högsta nivå.. svårt o snåla på en personlafest för restaurangfolk..!

Full rulle tills festfolket begav sig mätta o glada till obaren o jag och clara m värkande kroppar begav oss hemåt.. Clara är förövrigt en mkt duktig sångerska så vi hade mkt att prata igenom sen vi sågs sist. Hon ska dessutom fräscha upp mina harmoni o teori kunskaper, vilket är mkt bra om man inte bara ska gå på gehör o feeling och ständigt glömma bort resten, som jag gör, ibland kan det ju faktsikt vara en fördel att veta vad man gör när man skriver musik..:)

Bästa repliken ikväll kom från en tant som varit på någon konsert en våning över oss och nyfiket rusade in och bara var, "tvungen att få se hur dom såg ut"!! eh restaurang folk!? varsågod, titta på du om du aldrig sett några  och det är något som lockar damen.. lite galnare än vanliga männsikor.. men så spännande är det inte;)

Ska försöka somna i tid ikväll, svårt och slita mig från soffan bara, helt slut.. Jag lider abstins efter att sjunga, sätta mig vid pianot och pilla bilder, och dansa, herregud.. Kommer tom missa misch, min absolut favorit koreograf från LA som är en av dom mest magiska dansarna jag vet. Har lovat bort mig till en musikvideo, men vi får se.. En timme med misha får mig levande i flera veckor efteråt..
Vilken dag som helst nu kommer säkert min lägenhet bli gratis att bo i, och jag kan bara ägna mig åt sådant jag älskar fulltime, snart så..


Kommentarer
Postat av: Matte

way to go bruden, du e störtskön! ses..

2009-12-07 @ 00:02:08
Postat av: a

är denna period över snart!!! när får man hänga lite???

2009-12-07 @ 15:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0