var e maten!??





Min högsta önskan när vi sprang iväg hemifrån var att det skulle serveras lite sköna snittar el mat i någon form, ack så fel jag hade!! Sthlm Fashion Week party annordnat av bindefelt såklart bjöd på chips och choklad inte för att chokladen inte var god men ändå!

Fråga ett, varför går inte bara dom mindre okända människorna in, dom som inte alls är av intresse att fotografera el för bindefelt att gosa o ta i hand med.. Fråga två hur ofta färgar gynning håret?
Hur som helst lyckas hon alltid vara skit snygg, även här in black..
vissa sångpinglor hade haft lite lösögonfranstrubbel, väldigt fult, och en vis bloggbrud borde testa ett nytt ansiktsvatten..

Träffade ricki i vimmlet alltid lika kul, sågs sist 2 sek efter mitt o kattis gig men nu hann vi prata lite mer, stolt över att jag lyckadesfå en avig trött pojkvän att hmäta honom på cykel.. better safe than sorry..

Ett annat mkt härligt ansikte är knappen från nrjs morning show.. han har en förkärlek till en av mina låtar men vi har aldrig setts, jag har redan erbjudit honom en dansplats när det e dags som jag innerligt hoppas att han tar emot, ni som har missat måste ju kolla in kilens danceskills.. kul o träffa honom iaf, skön kille..

Förutom dom lyssnades det mest på den ena mer egenkära person efter den andra där egot va större än hela chokladskålen o den tog liksom aldrig slut, hur mkt boo än tryckte i sig..

sängfösare på baur innan en välförtjänt mc donalds måltid förtärdes på t banan och vid en väl vald plats utanför kransens pizzeria..

En dusch senare o jag tror jag har en överraskning utanför fönstret som visslar lite försiktigt, skaffa tel goddammit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0