snart e det dags!

Sitter på jobbet.. längtar bort.. Igår packade jag allt inför resan:) köpte böcker, besökte apotek o farbror doktorn! Blev måttligt besviken på att han inte ville skriva ut något lugnande som är avnebildande, med andra ord något som faktiskt hjälper men klassas som narkotika! kommer få stå ut med ren o skär flygskräck!! fy fan!!!! jag har sån flygångest att det e larvigt, spec när jag ska flyga själv.. Packningen består bara av sköna grejer o ända skorna blir ett par flip flops, allt som är det minsta sexigt får stanna hemma;) kommer nog få nog av turkpojkar ändå om jag har förstått detta rätt..
Idag blir det kvällspass på Grand efter detta så lååång dag.. Snabbfika m janet, förhoppningsvis en hejdå kram o ipod från o sen blir det till att försöka få ordning på lite musik när jag kommer hem för att invänta skjuts till arlanda kl halv 4 mm, toppen..
vad vinner man mest på att hålla sig vaken eller sova några timmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0