Side here i come!

Resa bokad!! weeiii.. Ge mig onsdag nu!! Jag kan inte längta mer efter att få lämna detta land en vecka:) och för första gången ska jag faktiskt åka själv.. Det enda jag e livrädd för är hur jag ska klara flygresan, ensam, panik!!! ingen kattis o hålla handen el som kan läsa i landning o start och krama i turbulens!!! satans flygrädsla, men skam den som ger sig.. ska se om farbror doktorn kan skriva ut nåt skönt lugnande piller!!! fråga två, hur smörjer man in sig på ryggen när man är ensam??? måste man ständigt flirta med poolkillen el någon stackars trebarnsfar som e där m familjen??
Saker som ska göras under veckan är iaf hamam turkiskt bad, och forsränning!!! Mamma med fler gillar inte alls det här..  Spännande o se om man får några bra kamelerbjudande?! men eftersom jag inte har någon man med mig som dom kan deala med kanske det blir svårt..


Kommentarer
Postat av: p

underbar,t det är du värd!! men va rädd om dig gumman kommmer få va orolig i en vecka nu.. killarna kommer slita dig i stycken;)

2009-08-21 @ 12:24:02
Postat av: j

crazy woman..

2009-08-21 @ 16:05:27
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0