nytt rekord

Jag har gjort det!! jag har slagit mitt egna sova bort en hel dag rekord!! helt otroligt, gick upp ur sängen kl 18.30! det ni!
Behöver jag ens börja tala om hur ångetsen steg sakta men säkert m tanke på att det var min sista lediga dag på ett tag och solen strålade o mobilen visade ett par sms o missade samtal..
dagen inte bara började fel utan fortsatte även så.. sprang ner o började tvätta o efter att ha släpat ut 5 ikea kassar bad jag min granne eddie som stod o småpratade m mig att stänga min dörr. Kom på att jag inte själv hade stängt den för att jag hade nyklarna kvar där inne!! hallå!! helt hjärndöd.. så där stod jag m min tvätt bhlös utan någonting och svinhungrig.. Va bara sätta igång o tvätta o inhysa mig hos eddie tills mamma kom.. Hon kom m min älskade kisse som har varit på semester hos henne det va iaf mys..
Åt sushi och sprang upp o ner i tvättstugan hela kvällen och maskinerna stänge av sig lagom när alla dyblötta lagan låg i o torktummlare o torkskåk var överfulla.. kan jag nu lära mig att inte vänta så här länge mellan varje tvätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0