mys sushi o bloppis hos boo



Trötteheten har def infunnit sig.. har spenderat kvällen i bobbos soffa i ett skönt zombie liknande tillstånd, ja el ja tills hon tar fram det ena fantastiska plagget efter det andra för att inte tala om skor o väskor som ska säljas innan hennes flytt! hon ränner runt här som en galning m kamera i högsta hugg och jag försöker förtvivlat be henne att inte sälja vissa saker, men hon är skoningslös...
snyft!!! kransen kommer inte bli sig likt utan henne här.. har precis börjat vänja mig vid att ha denna lilla härliga figur nära till hands, typiskt..
men. om inte jag ska ruinera mig här så gå in o kolla bobbo kollektionen till salu på hennes blogg, många godbitar;)
bloppis

imorgon blir det lite jobb i form av en spelning m remington i mariefred, rätt opepp i skrivandes stund.. dessutom har jag fortfarande såå ont i foten efter flip flop fiaskot det stora såret vill inte läka.. så blir inte lika mkt hoppande imorgon som jag normalt brukar bjuda på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0