hur gott va inte detta!



Lunch m en av mina absoluta favvo blondiner, hetro kattis! fan vad jag har saknat henne! har ungefär ett halvår Att catcha up o hann inte så mkt idag men lite.. Tjejen vet allt om mig och efter att ha setts varje dag på jobbet har det varit väldigt tomt sen hon lämnade mig;( världens bästa tjej m världens härligaste tuttar o leende o humor o ja hela hon helt enkelt! så olika men så lika.. Hon tjänstgör dessutom alldeles utmärkt som skyddsängel och bär ens skidor när man inte själv orkar..  Nej, hon är inte singel längre tyvärr, sorry!

Kommentarer
Postat av: Lunchdaten..

Oj vilken ära.. är inte varje dag man får en sån hyllning :) fortsäääättttttt....

Och glöm inte..vill ha ett sms varje kväll om ett glas vin på söder... jag lovar att jag kommer som ett skott på Lars the bike.. PUSSS

2009-08-12 @ 14:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0