Charter bussen



Det finns något fruktansvärt charmigt med en charterbuss! Alla dessa karaktärer, jag bara sitter o njuter känns som att jag är med i sällskapsresan:)
Jag har inte varit på charter sen jag var typ 16 med mamma på cypern,
 mitt största problem då var if det fanns några snygga killar på samma buss, hur folket verkade och jag kunde aldrig slappna av förrens jag kom fram o såg att alltihop verkade bra o listade för mamma allt vi skulle göra.. Hde en oskuldig romans med delfin killen i zoot bredvid oss han var säkert 20 år äldre än vad jag var och hade bruna ögon o hår ner till rumpan.. Vi pratade om delfiner livet o filosofi o jag tyckte han var skit härlig, mamma var inte lika förtjust.. en natt hade han bjudit m mig till akvariet efetr stängning vilket jag verkligen såg fram emot( hade ju redan tvingats tacka nej till en lite tur till havet för att träffa fria delfiner haha stackars mamma!) Kommmer faktiskt inte ihåg vad vi gjorde el hur natten var men mamma satt iaf och vantade på mig utanför akvariet när jag kom ut, där hade hon suttit hela kvällen.. min älskade mamam!!!
 detta har nu if lagt sig betydligt.. Týcker att charter jsut i nuläget känns helt fantastiskt! Går ju inte att jämföra med långresor och annat, båda har sin charm.. Som men samlade boksamling charter är som en lättläst härlig feelgood bok som inte kräver något alls..  Precis vad jag behöver!

Väl Framme, hotellet är underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0