anna skipper skulle säga fy!

om hon fick nys om mina sista veckors leverne.. kanske skulle vara på sin plats att lägga upp sitt veckointag på ett sånt där härligt skipper bord som alltid står placerat på något konstigt ställe! skulle fina lakers, cosmo, gt, rose, vitt och lite annan drinkblandning, sushi helt ok iof, pompa, pizza, lite yougurt och ja en del nyttigheter också men inte som det brukar vara när det levs efter fullkorn o nyttighets regler i massor.. Får vara såhär till i slutet i aug..





fredagen startades m HK på hotellet.. Glömt kortet så länsade kattis och gick sedan över till ett annat:) Tror också att hon körde en fuling m vissa kolleger, smygblinfdateintroducing, hehe fy! När jag fått nog av bakåtslick finans o kråsskjortor trots underbart sällskap blev det mellan landning på söder där mamma o lillprinsen hållt till under kvällen, lurade arvid vidare m öl o lakers o skickade hem mamma som tycker jag lever lite väl m gasen i botten just nu..





Bauer har blivit som en bar m ungdomsgårdskänsla nu.. så även denna kväll med folk in o ut droppandes.. boo dök upp o hetsade om kebab, jag pratade massa musik, hann m lite salsa och va över hos akie på muggen o snodde en macka..
Fortsatte kvällen på F12, där jag fick krama på både samira och janis som spelade skivor.. samira jobbade tyvärr men såg till så att allt blev smidigt..
Ekonomiansvarig såg till att taxi o nattmat fixades på bästa sätt tack för det;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0