åh så blev man m bebis helt plötsligt!



Efter morgonsens t bana konverstion som i stort sett lydde - åh vad jag inte gillar massa skrikande barn på morgonen när jag e trött, (och inte alltid annars heller!) så var det någon däruppe som tydligen ville jävlas lite, för väl inkommen på jobbet visade det sig att finansstället hade förvandlats till dagis!
Alla chefens barn, som är minst sagt vilda körde på för fulla muggar, ghhaaa!
helt plötsligt fick jag också en bebis i knät, en nappflaska i kylen o sen var dety bara att köra.. jag har blivit en väldigt uppskattat "passa henne/honom en stund på jobbet och fasiken visst har jag super hand m barn..
Efter några valssteg och sång var också denna bebbe piece of cake o han sov som en stock tills storebror kom o skrek i örat..

Råkade ta en liten runda på stan efter jobbet inköp som jag inte har råd med alls kommer upp sen!! jag e kär!
annars lugn kväll hemma..
saknar janet o frugan, alla har varit alldeles för upptagna på varsitt håll nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0