uppryck!

Jag skyller på våren, sista veckorna har mestadels bestått av sådant som lockar ist för sådnt som borde göras.. dicsiplin är alltså ordet vi söker och vad som stundals saknats mig några dagar nu, spec när inga måste krav legat på utan jag mer väntar så att säga.. lite mkt utsvävningar men jag e ju fisk så vad ska jag göra??
Tänkte ägna veckan åt att gå o lägga mig tidigt, följa mitt gymschema, repa m tjejerna, träna låtar för remiongton, sjunga, skriva lite, träffa therese om jag får tag på männsikan, träffa människor som jag planerat o träffa, möten etc..
träffa mina lovely ladies är ett måste, trip till hallunda.. wieee måste sova ikapp lite energi bara:)
Blev glatt överraskad över att du höll vad du lova din skit..


Kommentarer
Postat av: j

Håller alltid vad jag lovat...:P

2009-04-29 @ 13:40:06
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0