mos i huvudet och blött katt!;)


hetaste kepsen i stan!


Repade med matilda o kattis efter jobbet på kulturama.. på två omgångar har jag snappat 4 korreografier som just nu är lagom röriga i huvudet..
Vi har ett satt gig för JC lite längre fram och kommer nog använda många delar av detta..

Så bra eftetrmiddag, mkt blev gjort..
Förvånad över bitterfittan som entrade salen 4 min innan hennes klass började, visade rätt så tydligt m sin uppenbarelse och oerhörda charm att hon inte tänkte oss låta göra klart låten vi va inne i el säga hej.. get laid!




matildha va glad iaf..

Väl hemma var det dags för sirre att få ett litet vårbad ,så han kan lukta gott och blänka för damerna.. Inte hans favvo grej men väldigt snäll är han! t.o.m grabben hajjar att det är viktigt att vara ren och fräsch;)







haha blött och slirrig, matte e inte jätte poppis!




Världens godaste hamburgare i repris fick avsluta, dessutom vegetarisk vilket blivit lite av ett favvo alt nu för tiden..




Mina kära kärleksteorier belystes också till fullo genom kvällens film, som var över förväntan..
Men gav som väntat inge fler svar utan bara bekräftelse på det jag redan befarar..
def sevärd!


Vicky christina och barcelona..


Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0