konstigt släkte..

Människor är så otroligt följsamma ibland.. bästa är påväg till tunnelbanan, finns en halvlång gåtunnel hos mig.
Alla kan lungt o fin gå i ett normalt gå tempo tills någon( jag;) bestämmer sig för att börja springa..
Även fast ingen hade bråttom innan så hänger alltid dom allra flesta på och helt plötsligt har man har en el hjord efter sig i klackar o kostymer.. väldigt roligt..
Roligast när man kommer fram o ser minutrarna som är kvar, vilket alltid är många ( förutom när man har bråttom på riktigt) o alla rödrosade damer o herrar kollar på puckot (jag igen) som började springa..
:) kul sysselsättning om man inte har nåt bättre för sig och känner för lite extra motion.. slår aldrig fel, iaf inte i kransen! alla vet hur tunnelbanorna går men helt plötsligt är det som att jag bär på hemlig information o vet grejer som ingen annan vet, hemliga tidtabellen!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0