Jack Baur my "dream"man

Gud vilka actionfyllda nätter jag har.. är helt slut när jag vaknar. Snacka om gratis filmer under nattetid och jag måste säga att min hjärna skapar dom bästa action thriller rullar någonsin, sista månaden har varit helt galen..
Inatt har vi haft ca 2 avsnitt med jack baur och nån typ av 24..  Det lite märkliga var att jag pendlade mellan att vara hans tjej o hans dotter vilket va lagom förvirrande, men annars så spännande så jag inte ville vakna o gjorde nåt desperat försök att somna om när klockan ringde så jag skulle få va med om slutet.. Brinnande hus, främmande land, vapen o skurkar.. hejåhå tror att att det kanske är nån som försöker säga mig att jag borde börja skriva film istället.. Jag sparar iaf in pengar på hyrfilm o desutom får jag vara med i dom själv! kan inte bli så mkt bättre:)



Aja nu blir det lite morgonmusik..
Milow ayo technology, väldigt söt pojke måste jag säga..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0