Helgen som var..

Blev lite mer intensiv än jag hade tänkt mig.. Sammanfattningsvis, för lite mat för lite sömn o lite för mkt drinkar..
Men väldigt kul..
spenderade fredagen på Fashin där kattis och matilda dansade bakom någon tjej.. har fått tillbaka allt danssug nu o nästa vecka ska vi börja repa in nytt material, ska bli kul..
aldrig haft så långt dansuppehåll som nu, 4 månader när man e van att dansa flera gånger i vecka.. så går det när man ska försöka bli snowboardproffs o är aningen för envis..
Affe plus vän möte upp och ungefär där började dimman;) något som aldrig hänt mig tidigare men antar ska drabba alla tjejer någon gång är när den väldigt höga klacken på ena skon väljer att helt plötsligt gå av!!!
ehh hallå hur läckert o lätt är det att försöka ta sig fram på en fot när den andra lutar bakåt som ett sjunkande skepp??
Hela vakt o garderobsstyrkan satte sig iaf in i att försöka lösa detta m hammar o lim o hela baletten.. det som tillslut funka en liten stund va superlim, efter ungefär 4 försöket!!
på min ena fot drog vi oss iaf vidare till whitroom gud knows why!! på något lustigt vis lyckades vi m bedriften att bli ombedda att gå o utföljda av en kvinnlig vakt!!?? jag fattade ingenting men va glad ändå o vi avslutade kvällen m världens godaste hamburgare..
Lör bestod i lite skön huvudvärk o matthet, film god a lá hotellfrukost och häng i soffan..

Vidare hem till Anna o träffade Pullan.. Satt i djupa filosofiska samtal o vitt vin till vi åkte o möte upp ca oscar mfl på lokal hejja mig kom på att jag bara hade frukost i magen, men cosmos tyckte jag tydligen ända var en bra ide..
sön lugn dag i soffan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0