fotoskygg..

Jag är så såld på Imperiets Skagen, fånigt god.. Super bra fredagsavslut med Affe och god middag och en drink som plötsligt blev flera, kan ofta bli så i trevligt sällskap.. plus att det var så skönt att bara sitta ner o slappna efter veckan, har verkligen varit mkt att stå i..
Var nog lite tröttare än jag trodde o somnade i soffan när jag kom hem, vaknade i samma ställning kl 06, ungefär samtidigt som ovanpå grannarnas barn vaknar o röjer satan, grr..
Alltså ligger jag fortfarande i sängen m laptopen på magen o känner att det kanske är dags att äta något o komma ut en stund i solen!! Kvällens mission blev att försöka fånga affe på bild, är aldrig lätt vilket gör det så mkt roligare!! papparazzi tess!!


Kommentarer
Postat av: j

Du var ju iaf väldigt snygg på bilderna som vanligt.. Även om jag kan tycka att vintermössa inneonhus när våren har kommit är lite overkill...;)

2009-04-04 @ 15:04:25
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0