EP 3 the hills..

Jag o Sisqo var såklart tvungna att kolla på nya hills avsnittet m datan på magen i sängen innan vi somna..
Den här jävla spencer, jag har avskytt honom sen första stund och varför i helvete gör aldrig heidi slut m fanskapet!?
Hon har väl sett alla säsonger vid det här laget och kanske kan börja hajja läget även om nu kärlek kan göra en intellegensbefriad ibland. Shit dumpa den där människan nu! totalt egoistisk, osäker och inte mkt sympati o empati där.. påminnner mig lite om någon..


Att dom tjänar stålar går ju inte gå miste på iaf..
tycker dock att det e lite trist att heidi börjar likna en
plastbarbie lite mer för varje säsong som går, hon är fin utan..


Detta är lite obegripligt i mitt huvud..

Spencer hos Letterman?!




Heidis Sångkarriär?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0