Din morsa jobbar inte här!





Ärligt hur svårt kan det vara o ställa in sin egen kaffe kopp i diskmaskinen!! är det svårt att se skillnad på diskho och maskinen, vs slask och papperskorg!? Detta verkar vara ett evigt dilemma och en olöslig gåta på dom flesta ställen...



 ....men jag tror att att stället jag jobbar på tillhör det värsta av alla.. skulle lätt hamna 10 i topp om det gjordes en undersökning, i hela sverige..
Självfallet handlar det om nonchalans, lathet, "någon annan gör det" syndromet... här är det jag!! jag går i strejk snart.. ska tejpa upp oilka skyltar runt om hela receptionen och i köket, som konstverk ungefär..

här följer ett urval!!! Få se om någon psykologi lyckas tränga in i dessa hjärnor, tveksamt!!



Tänker att kanske en lite omvänd klang fungerar,
 mamma fenomenet för uttjatat..?


Kommer aldrig funka så den här kan jag skippa direkt!


Skulle bara fungera på mig och Mia, och vi ställer redan
in disken..




Kanske det enda som går in trots allt..?!



hmm nää inte den här heller..


Denna skulle uppskattas.. men är ju inte till min fördel alls!!



hehe nej inte en chans


tjaa vet i fan tror det e kört!!

Jag får nog helt enkelt inta namnet bitterfittan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0