Biotime!

Avrundade kvällen med en förhandsvisning av Rock the boat m Patrica aka cry baby..

Hade inga förväntningar åt nåt håll och den 2.15 h komedin ( kom som en chock för mig också)  långa filmen visade sig vara riktigt charmig och kul..
Lite seg stundtals men skämten o det klockrena amerikanska slutet var värt det, def sevärd! 3/5 får den..
Det bästa under hela filmen var dock att pattzy grät i slutet slutet, haha helt otroligt..
Hon försökte komma med massa bortförklaringar till det efteråt, hon hade haft en "jobbig" dag och var lite "känslig" jo visst.. den gick vi ju på..
Det sämsta var att jag blev tok kissnödig 15 min in i filmen! höll mig så länge jag bara kunde tills jag tillslut var tvungen att ursäkta mig igenom hela raden, som snällt fick ställa sig upp och också skymma sikten för alla bakom. Precis när dom hade satt sig tillrätta sen igen, gjorde jag på nytt entre m tömd blåsa och vi gjorde om samma procedur igen!:) toppen.. tack raden för att ni inte kastade gratis popcorn på mig..






Kommentarer
Postat av: patricia

Det är inte rättvist... jag va faktiskt inte den ända i biosalen som blev lite fuktig i ögat, så det så!

Men vilken bra film det va ;)

2009-04-16 @ 11:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0