Powerwalk!

Nu är det dags att lägga om lite vanor.. började igår med en grym powerwalk på kvällen i en timme.. Jätte mysig promenadväg från hammarbyhöjden och runt hela sickla..
Idag var jag uppe vid 08.30 vilket var ett tag sedan nu när jag sovit så dåligt.. Och efter min kaffe och lite data pyssel nu ska jag bege mig ut på samma runda, utan sällskap idag dock.. Känns lite segt men vet att så fort jag kommer in i det och när jag varit ute kommer det kännas skit bra!
Kommer sakna att ha musik, skit segt att gå utan.. hra fått en lånemobil från stenåldern efetrsom jag var tvungen att lämna in min ipone.. Den kostar 149 kr och köpa ringsignalen låter som en cykeltuta och det tar 100 år att koppla upp ett samtal el skicka sms.. men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0