hundtricket!


Jag och två av mina favoritkillar har spenderat eftermiddagen på söder! Louie Charmerar damerna i alla åldrar mer än någonsin, husse hans är inte sämre, dom två ihop= farlig combo!! Om hundtricket fungerar? ohhh yeess!!
Drösen av ladys som som dras till dom utanför varje klädaffär vi stannade vid överträffade alla raggnigsmetoder jag någonsin stött på!!
lämnade en kille o en hund utanför o strosade lite snabbt runt o scannade efter lite roliga kläder ( som jag för tillfället inte har några som helst pengar till) kom ut o hittade kille och hund + plus massa leende och målade läppar:)
DRack varsit glas vin på imperiets uteservering, vinet smakade skit.. Bokstavligen.. kanske för att man fått dricka riktigt vin nu på senaste, o skillnaden blir då ganska stor när man fick ett glas gud vet vad utblandat m rödvin vilket gav vinet en mkt suspekt röd färg.. Vi fick dessutom inte beställa stora skagen..! Dessa två mkt viktiga komponenter fick oss att lämna..
promenerade till gamla stan ist och köpte varsin pizza på Vapiano som vi åt i slottsparken.. Hade det inte varit för molnen som lyckades pricka in just middagen o gjorde det svinkallt hade det varit nära till perfekt!!
Något som står mig upp över öronen är detta bröllop! vart man än vänder sig.. ändå har man lovat bort sig till familj för att beskåda detta monster evenemang på lör, god have mercy!
>br> Någon mer som tycker det har blivit lite mycket av detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0