Garderobsrensning med stort R!

Nu slängs det här för fulla muggar! skit jobbigt men satan så skönt, Tre garderober plus byrålådor..! jag har plagg sen början av gymnastiet och dom där oändliga klädesplaggen som på något sätt lyckats klara sig undan alla tidigare rensningar för att dom ger mig separationsångest! Är det bara jag som får separationsångest från dom underligaste saker.. typ jätte ful stickad yllekofta som jag ändå kanske kanske kommer använda den där dagen jag åker till kiruna och plockar lingen o fiskar.. Men ikväll har jag faktiskt varit skit duktig! Alla såna där plagg som stört en i garderoben o jag inte en kommer ihåg sist jag använde = slängt! Har plockat ihop en påse till oscars lillasyster..
Känns som en lättnad! Lite jobbigt när man börjar nysa llängst in i garderoben, men nu är det slut på det.. för ett tag iaf! ut med det gamla, in med det nya!
Sover ju fortfarnade helt galet illa.. Men imorgon är det dags att ta sig upp till gymmet innan frukost, och lägga om kosten lite.. mer om det sen..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0