Tack Kungsholmen!

.. För att ni gav oss en kunglig matupplevelser.. Förätterna langades ut på rad, det enda vi behövde göra var att beställa varsin varmrätt, resten skötte sig av sig självt.. Desserten vet jag inte ens vad jag ska säga om, hört uttrycket oral orgasm?! det gör inte ens detta rättvisa.. Vi fick utplockat alla desserter på menyn plus tre till.. Matkoma var ett faktum.. Tack Elias för din enorma generositet och för att du gjorde vår kväll, och måsen får utmärkt service.. Säga vad man vill om Melker men he knows his shit.. Vill man till en restaurang så nära new York som möjligt så är nog Kungsholmen ett utmärkt alternativ!
Tog en Promenad till Lokal för att gå av oss lite mat och tog en drink innan vi åkte hemåt..
Väl hemma kunde jag absolut inte sova, Min mage stod åt alla håll och kanter, men kan säga, det var värt det!!
Kungligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0