Mulet = shopping!

Hade hoppats på att få ligga i solen idag, men väderguden ville annorlunda.. Måste ju kolla Halmstads utbud och detta ger mig en anledning att handla fast jag inte har råd just nu, toppen!! Kan tala om att HM hade ett roligt utbud.. Hittade flera roliga plagg som jag inte sett i Stockholm.. Gick loss på en shortsdress och en mkt fin blå topish aktig sak i jätte tunt tyg och, ja kan inte förklara ni får se sen..
Hittade också små smycken till ett arbBand jag fick för länge sedan av en kär vän.. meningen är att man ska byta ut dom länkarna som finns på, så ett inköp av tre gjorde jag nu.. Handlade upp oss på systemet och i mataffären.. så hoppas det klarnar upp lite nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0