Mary go round..

Hinner till Liseberg till 19.. Tycker att vi festivaldagen till ära kan köpa var sina kaninöron.. Oscar tycker inte det.
Köerna ringlar sig långa.. Blir orolig att vi inte alls kommer hinna ta massa lotter.. Vill att Oscar ska vinna en nalle till mig..


Väljer att åka två grejer som gör oss fullständigt dyngsura.. Smart drag.. skulle valt superlång kö istället.. Undrar vilken tid på dygnet det är bäst att gå på nöjesfält?


Tycker om att vara här iallfall. Det är Något romantiskt över nöjesfält.. Par äter glas klubbor och sockervadd, skrattar och nojsar i köerna, skriker i karusellerna och kramas lite till i lotteri stånden.. Mysigt..
The hills flätan är inne i Göteborg.. Likaså baseboll jackan från gina tricot.. Usch för att vara annorlunda.. Jag har också fläta.. Älskar flätor och tvinad lugg.. men så här många flätor har jag aldrig sett på samma ställe..


Sista åket gick på 40 sek, typ.. kön tog 35 min.. Stänger kl 23 om 14 minuter.. Oscar kommer omöjligt hinna vinna någon nalle.. Bättre lycka nästa gång.. har iallafall dig min stjärna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0