Gröna fingrar?

Ta semestern med dig hem! Det var iallafall vad jag kände att jag var behövde göra..
En Enkel och relativt billig grej som verkligen gör det mysigare hemma på sommaren är att styra upp balkongen.. Gröna fingrar har jag nog aldrig haft.. blommorna brukar normalt vissna så fort jag tittar på dom, men det här fixade till och med jag.. Så alla lägenhetsbor! Köp lite blommlådor, finns billiga och bra på claes ohlson.. Köpte även en liten hörn möbel där, som också är till för att sätta blommor på samt stenar med belysning i.. Sen är det bara att gå loss, med färger, kul vaser och krukor. Låt fantasin flöda..
Och det behöver inte bli dyrt..Rusta, jysk, järnia och claes ohlson har alla bra och prisvärda saker.. Jord köpte jag på willys, också billigt.. Parasoll och stolar/bord är från jysk och kostade runt 500 lappen..
Älskar ballkongen nu,  spenderas många eftermiddagar och kvällar där, känns som att man har fått ett extra rum:)
Pricken över i:t och mitt bästa köp den här sommaren är en liten batteridriven ( finns sladd till med) radio som jag också har där ute.. På sommaren eller om jag sitter och pysslar el jobbar med grejer tycker jag det är jätte mysigt med p3 eller p4.. Visserligen finns det ju både stereo ipod etc, men gillar ändå denna! 129 kr claes ohlson åter igen;) i olika coola färger och snygg designe och helt ok ljud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0