Mycket ohhhs and ahhhs...

                                
                                 
                                
                                
                                

                               

Efter några småsnuttar hos tito så börjar det dra ihop sig och unwanted börjar bli färdig! stick o lite adlibs kvar.. vi bråkar värre än om vi vore gifta, så gör antagligen världen en tjänst genom att icke göra det..
Men trots allt gnabb blir det himla bra grejer gjorda ibland.. Tito som är en mkt talangfull sak på dom flesta områden har en fantastik ådra som aldrig slutar impa på mig och det är kör arren..
Älskar att skapa dom med honom, det är ren fröjd! ibland hör han grejer som hundar o höga ljud man tänker " att det här kommer aaallldriig att funka, är du knäpp eller?" men vips har man gjort hans korkade slinga och oopps va bra det blev!! kristito i ett nötskal.. Så även om han är så förbenat jobbig när han ska säga nej el vara envis m nåt jag verkligen vill för att han kan, av rent jävelskap så måste jag ge honom denna lilla stjärna..

Har ju slutligen sagt upp mig från det dagjobb jag haft a bit too long idag, känns dock inte än som den lättnad jag längtat så mkt efter, fortfarnade lite lösa ändar.. och trots hur jag har mått där så har min ena chef varit en ängel stundtals och därför känns det lite jobbigt det här, fast jag annars har vantrivts. idag när jag meddelade att jag skulle sluta blev det inte direkt uppläsande av poesi.. varit så pressad penga mässigt att jag inte kunnat gå tidigare.. Men varför ska jag alltid få så dåligt samvete för allt o alla?! specielt när det gäller människor som aldrig skulle få det gentemot mig, utan bara stövlar på..
Men såg att han på nåt sätt tog illa vid sig och inte uppfattat att situationen varit så illa.. Han har trots allt varit där många gånger när ingen annan varit det och han äger ett alldeles eget blogginlägg. tom, kommer faktiskt sakna dig o har dig att tacka för väldigt mkt.

Sov gott och kram..
Imorgon bär det dit igen för att styra upp en del..


Kommentarer
Postat av: A

ibland kanske du har ett lite för generöst hjärta!!

2010-01-19 @ 10:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0