Valentine..

I det här huset firas tydligen inte alla hjärtans dag.. Eller firar o firar, man får inte under några omständigheter göra sånt som tillhör klyschorna, Det är lökigt, tydligen.. Enligt en viss man är det enda sättet att fira det på som resten av svennebananfolket att få frukost på sängen, en ros med tillhörande present, äta middag o sen gå hem o ha dåligt sex.. Alltså såg jag inte skymten av en ros denna dag utan tillbringade våran restaurang vistelse, som blev på Imeriet m våran specialare svamprisotto o majskyckling och vin, med att slå vad o studera dom här paren ifråga, .. Måste säga att varenda en följde samma mönster iaf på vår restaurang..
Ville se farsan men missade som vanligt bion.. vår vanliga optimism består av att tro att man kan komma in 5 min innan en film som dessutom har premiär börjar o få biljetter.. icke!
Hälsade på ch i gamla stan ist, snackade skit o drack kaffe o likör innan vi fortsatte mot nästa bio som trots mina protester blev Avatar, i 3d.. Missade slutet men måste ju erkänna att filmen var bra även om jag större delen av filmen undrade över hur avatarerna skulle se ut nakna..
Drink efteråt på baur blev fest fler drinkar, rumpskak o hångel på soapbar.. sen framåt småtimmarna begav sig taxin hemåt m två trötta men mkt passionerade lirare!

Kommentarer
Postat av: ida fors

din blogg är så häärlig!! lite lång paus där bara ett tag..

2010-02-19 @ 20:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0