Mental Illness..

Kröp upp i en soffa på bio m plutis till Shutter island på kvällskvisten..
Mkt bra och rekommenderas verkligen.. Äntligen en film med en riktig story, säger jag.. Att göra storys på människors psyke kommer nog alltid vara ett tacksamt ämne, jag tröttnar iaf aldrig på det.. Får tacka Jack på sergel som hjälpte oss med biljetter, eftersom vi i vanlig ordning inte hajjat det här med bokning, trots att det nu är tredje gången i rad vi kommer till utsåld film.. Satte på smilet o tindret i ögonen så vi kunde få paxa två biljetter om det var några som släpptes fria efter dom där jätte bra boka i tid männsikorna som måste hämta en timme innan.. Rode hem fajten och kände mig mkt nöjd när vi entrade salongen o även fick jack pot på bästa platserna i salongen.. det ni bokare!!!
Tackar också vädergudarna för att man fått se lite solsken! latte o bejbi i handen samt promenad runt om i stan.. Mörkret o rusket gör mig sjuk..
Håller på och reta ihjäl mig på min rethosta.. Måste vara den mest irriterande sorts förkylningshistorien som finns.. bryter dessutom alltid ut när det är som trängst bland flest folk och man inte kan ta sig någonstans, klart den vägrar ge sig.. man kan riktigt se hur folk vänder o vrider sig för att få komma undan än.. Något som verkligen förtjänat sitt namn, o here we go again!

 

Älskar- när man hittar massa jeans i sin pojkes garderob som passar mkt bra på sig själv!:)


Kommentarer
Postat av: bea

snyggt o mysigt samtidigt!;)

2010-02-27 @ 02:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0