Nobody put baby in a corner!!



när ska nån säga så till mig o sen slänga upp mig i luften?? väntar fortf..!!

Att min bröllopsvals inte blir någon vals utan dirty dancing vet väl dom flesta o det är väl främsta kravet på blivande man..:)
Och nu har Patrick Swayze, en av mina absoluta favoritmän har lämnat oss..
Den som inte har haft en vrålförälskelse i hans roller i dirty dancing el ghost el iaf blivit lite våt i trosorna måste det fan va något fel på.. Han har fått mig att som tonåring gå upp två timmar tidigare för att hinna se filmen innan skolan, absolut enda mannen som fått mig att bli morgon pigg och dessutom har han satt stor prägel på hur jag tycker att kärlek ska vara, som i dirty dancibng helt enkelt! nothing less;) alla underbara scener som får  tjejer världen över att båda snyfta längta o bli lite småpilska! underbar film underbara minnen, svårt att slå..





Bästa you tube klippen- hungry eyes http://www.youtube.com/watch?v=6oKUTOLSeMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0