pompa o ståt på grand..

Efter en lång sovmorgon och lite fix, ska jag dra mitt sorry pollen ass till grand hotell och jobba lite.. kommer behövas några extra pass nu under våren om jag ska få ihop saker som jag vill..
Vinterträdgården är mer uppklädd än någonsin, fint ska det vara när Poker fyller 50 år!! såklart!



Själv hamnade jag först på en middag där det inte var lika mkt ös..
En trött och urjobbig advokat samling m folk från tyskland england usa och italien och några svenska skulle äta tremiddas i spegelsalen, jag fick aldrig ihop samlingen av människor.. och fick hålla mig för skratt mer än en gång under kvällen, vilka lustiga människor..
plötsligt börjar det också struta runt massa små gubbar o gummor i vöärldens dräkter och ska tydligen dansa folkdans till fördrinken?! ok.. och sen följde en lika trött duo som sjöng abba ballader hela kvällen och typiskt svenskt?! typ "vem vet inte du, vem vet inte jag".. Mina trötta pollen ögon blev ännu tröttare och jag började tappa modet och humöret i mina innersta mörka vrån..
.. värdinnan för eventet tog alla priser, kändes full redan när hon kom, och var defenitivt oskönt packad senare.. en liten stroptant som inte hade en aning om vad hon höll på med men ändå skulle vara så satans viktig..
fick  100 kronor av en liten fet italienare för han var så bedorad av mitt leende, mm mysigt!
framåt 23 var det dax att öppna bar, ingen som var hos oss var jätte pepp på det så jag m mina topp skills, ställde mig iaf där.. blandande på bästa jag kunde hehe, ja vad ska man göra, ingen klagade iaf!

Avslutade nere i vinterträdgården bland alla mina goa gubbar medans pokers vackra rika och något vid det lagat berusade gäster dansade loss och drack till 10 manna band och kayo m fler..

väl hemma efter en tacksam skjuts, var det omöjligt o sova så jag var tvungen att prova typ 5 olika outfits bara så där för skojs skull, tills jag äntligen la huvudet på kudden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0