eh va e klockan!!

Morgonen känns lite oklar.. trodde jag åkte hemifån halv nio men när jag kom ner i tunnelbanan visade kl på 10.10.. trodde den gick fel så brydde mig inte om det så mkt.. men när kl sen visade 10.30 när jag gick mot jobbet hajjade jag ju att något var galet.. mobilen har jag inte med mig idag.. måste varit fruktansvärt trött imorse.. och har mob ringt har jag nog inte riktigt hört det, har den dött under natten? gissar på det sistnämnda(?)

var tvungen att köpa nytt busskort på vägen usch 700 kr bara sådär, såå tråkig utgift!! blev dessutom plötsligt även handspådd av gubben i vår kransen kiosk.. dom är vana att jag rusar in o ut, alltid har bråttom på morgonen tar en macka vinkar o betalar senare.. så idag grep han bara tag i min hand vände o vred o var konstig, jag va lite trött o seg o fattade ingenting sen log han lite o sa att jag hade en ljus framtid, kanske lite stökigt nu men det skulle tydligen bli bra sa han, perfekt! då vet jag.. jag ville hellre ha svar ang musik o karriär men han bara log o sa att det skulle bli bra.. hmm... ok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0