en helt vanlig måndag!!


bild tagen från bobbo


Vad ska man säga annat än att man fastnade in a la casa booboo.. härlig tjejkväll m allt vad det innbär!! kan känna att boo var något aggressiv mot mig dock, men det är förlåtet för denna gång,;) inte mitt fel att hon va spik nykter o jag fick tag på en jätte konstig läsk o någon koskingorva el annan finsk sprit i hennes skåp!!!! Fick även kvällen till ära ytterligare bekräftning på att ett ex är den störsat fittan som gått i ett par skor.. det här m att göra om ex öland till ett litet instängslat hak för idiotiska människor kanske inte e så dumt trots allt, spec inte när dom inte ens är i bestånd att fatta sin egen dumhet!

Dagen har förövrigt varit helt underbar.. Solo m tidningar o böcker har jag legat under solen o njutit av mitt eget sällskap, ätit sushi druckit vin och inte att glömma min insmugglade magnum mandel (inte mitt fel att vårat kransen hak inte har börjat m efterrätter än!)





nu e det dags för sängen och hoppas inerligt på sol imorgon också:)

Kommentarer
Postat av: Jeanine

En helt vanlig måndag var det ja :)

Hoppas du får en skön dag i solen, själv sitter jag i Münchenbryggeriet hela dagen och tittar ut på det fina vädret.

Kram

2009-08-04 @ 10:16:00
URL: http://jeaninestubergh.blogspot.com
Postat av: Anonym

För alla nyfikna och för alla som gillar GRYMT BRA musik!!!!

Lyssna om & om & om igen & igen!!!!



http://www.youtube.com/watch?v=G9EVA1KqmK0

2009-08-04 @ 13:14:13
Postat av: J

"ÄLSKADE ÄNGEL, DU ÄR SANN...ÄLSKADE ÄNGEL, DU ÄR EN MAN"



NOT

2009-08-06 @ 11:33:49
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0