brasa eller?

Vallborg.. Jag vet inte längre vad man gör eller vad det är för speciellt m denna dag nu när man inte längre är fjorton och dricker häxa m uppklippta jeans( det var faktiskt inne då:)) märkliga hångel och kräks i buskarna i all ära!
Har inga spec planer och är ganska nöjd m det än så länge, skulle kunna styra ihop något men just nu är jag ganska sugen på att pyssla runt hemma i mina mjukisbyxor.. Kanske sätta mig vid pianot o skriva lite, kolla film och bara göra lite allt och inget, kan vara sååå skönt ibland..
Ska dessutom repa imorgon och åker nog ut till janet o fatto sen  förhoppningsvis hakar frugan på.. måste kolla om det blir foto på lör också, just det..
lutar starkt mot hemmakväll just för ögonblicket.. Kan tända massa ljus som egen brasa.. mysigt..


Kommentarer
Postat av: j

nog?

ni SKA ju komma!!!!!

2009-04-30 @ 17:08:16
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0