Och du säger att du är i dålig form?!


Tre och en halv timmars promenad på djurgårdn med boo, mina ben värker..
Känslan känns igen, tror det kallas träningsvärk!? obbo slår tom mig i promenadanda och har värsta superspåret runt hela sverige känndes som, kallades djurgården.. Sist vi diskuterade detta ämne motion var det i stort sett stört omöjliogt att få i henne i ett par träningsskor..Idag löd följande sms innan promenad " trevlig tantpromenad eller powerwalk?" mitt självklara svar blev givitvis trevlig tantpromenad eftersom vi hade på tok för mkt catch up för powerwalk.. i den här trevliga tantpromenaden trodde jag även att det ingick trevliga små pauser på parkbänkar m cafe latte, Men icke!
Jag möter in upkittad boo inklusive superenergisk hund med egen freesbee och tantpromenaden var som bortblåst hade fullt sjå med att lyckas håla mig på banan, skit is.. eftersom mina tantpromenadskor inte hade ispiggar under sulan, vilket jag uppenbarligen hade behövt..
Mysigt var det iaf och samtalsämnena tog aldrig slut och det slog mig att det är väldigt intressant hur man tom kan hitta problem i att vara jätte kär.. Vi har lyckats pricka in varandras killar hit/shit cykel.. sist var det shit nu är det hit och hon va härligt kärt toffelkär.. iksom jag själv:)
Lyckades idag falla offer för det snart utönde solariet.. Klarar inte av att se mitt fejjs i spegeln en morgon till i detta uber bleka format.. Jag är näst intill genomskinlig.. Känner mig som en vissen ikea växt hela jag.. Men uppenbarligen kan det börja växa nya blad på dom också till våren så hoppas detsamma gäller mig! Dessutom har dom tagit bort el haft slut på den enda brun utan sol jag har gillat i en evighet.. Den var fantastisk, byggde upp gradvis och var inte det minsta orange..:( någon som har ett bra tips på någon produkt så säg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice!

2010-03-21 @ 13:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0