"Friday fun"

jag är helt knäckt över att vi inte kan ta våran valp, den e så fin att jag kan sitta o stirra i timmar. Känns som att någon har tagit min bebis!! men jag får väl försöka vara realistisk för en gångs skull:(
Jag har iaf bokat den här satans handledarkursen som man måste gå för att få övningsköra, tog ju bara 4 år.. och 5 förlängningar av mina körlektioner som jag fick för ja några år sen, ca 5! Ska gå m pappa, tyckte det kunde vara en utmärkt aktivitet eftersom vi inte umgås så mkt.. Det enda han säger är "fy fan vad läskigt", han är skräckslgen och har redan börjat drömma mardrömmar, själv tror jag att jag kommer bli en ganska bra förare:)

2 missions har jag haft den här månden: att sköta ekonomin från rätt håll alltså betala räkningar rätt datum och inte få köpnojja innan.. Räkningarna är betalda:) hejja mig..

Samt komma igång med träningen igen, som den brukar vara.. kan sen op inte ta dansklasser riktigt än men om 2-3 veckor så.. Jag och sara ska ju iväg på poledance också, vilket nog kommer bli ett beroende.. det är den enda dansformen jag egentligen inte provat, svin bra träning.. synd dock att det inte finns några vettiga ställen att utöva det på här i sverige, ska klura på det.. Utomlands är det ju betydigt större och finns ju även som tävlingsform i helt andra mått mätt en här..
Ska också dra med mig oscar på par dans... han har ju faktiskt ett förflutet som en liten 10 dans kille och det tänker jag utnyttja till max!! även om det nu var många år sedan.. det är som att cykla..

nej nu hinner jag inte sitta här längre och snacka skit.. Ska iväg en sväng till stan, köpa en kaffe och kolla en sväng på make up store. Fick ju lite nytt smink av mamma och måste kolla så det inte är färger jag redan har så det blir massa dubbelt med snarlika färger innan jag rycker upp plomberingen...

Sen ska jag förbi hötorget och köpa masssa blommor till en killkompis som fyller år och ska fira det på himmlen ikväll.. Tänkte pricka in min visit laopm till stängning hos blomkillarna, då brukar det gå att pruta till sig ett lite bättre pris.. så bäst att jag drar mig..

Har precis upptäckt att jag har ett par trosor som får min rumpa att kännas dubblet så stor, är inte det jätte konstigt?! den liksom gumpar på ett helt annat sätt och jag känner mig väldigt negressig när jag går omkring i dom o det är inte för små utan bara väldigt exotiska helt enkelt..

nej nu måste jag gå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0