det kan inte vara sant!

Vaknar jätte tidigt och känner verkligen att jag lever.. Tror ryggen har har formats till en indisk växt och benen slagit knut på sig själva.. Är beredd på att iallafall få möta strålande sol när jag kliver ur bilen.. Möter istället två tiger tanter som är ute och powerwalkar, dom tittar konstigt på mitt hår som står åt alla håll.. "det kallas luffare"..
Tanter alltså, men ingen sol! Står som frågetecken och undrar vad fan vi ska göra i smögen en hel dag utan sol? Vi som har sovit i bilen och allt.. Finns inte utrymme för missöde nu.. Humöret är inte på topp..
Herregud, hur tidigt är det egentligen.. Har solen ens gått upp än? Antar sedan att den har det, det är ju sommar.
Letar oss ner till hamnen och slukar varsin räckmacka. Himmelskt gott. Svepte 3 koppar kaffe och hoppades bli pigg.. sen kommer jag inte ihåg mer, däckade när vi satte oss i bilen igen.. Vet att vi körde runt ett tag.. När jag vaknade igen Var det strålande sol.. visste jag väl.. Solen måste lysa i smögen..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0