Veckan som gått..



Fullt upp är bara förnamnet.. inte en dusch på 5 dagar, packat, städat, packat upp, byrit, slängt, åkt o besökt ikea dagarna i ända! det kallas flytt mina damer o herrar och även om jag har flyttat flera ggr förut kan jag inte minnas att det någonsin varit så här krävande..
Kanske för att jag som vanligt ska göra allt på en gång.. och dessutom hade ett halt liv o slänga.. enligt karln här så har jag tydligen mkt skit vilket visade sig i typ 18 slängda sopsäckar.. lite separationsångest..
Men fan vilket team vi har varit.. förutom Två snälla vänner till honom hoppade in som flyttgubbar medans jag var tvungen att besöka grinchen i studion för att lappa ihop en låt mitt i flyttkaoset och ett handslag av pappa väk på plats har vi slitigt som djur..
Att bränna ett par tusen för mkt på ikea o sen försöka pula in det i en liten liten alldeles för liten personbil är inget jag rekommenderar, men skam den som ger sig.. satt på framsättesgolvet m näsan mot rutan hela vägen hem och vet i fan hur oscar ens lyckades köra..
Nu är flytten iaf äntligen klar o nästan allt är på plats.. hade ju tis som deadline eftersom det va dags för operation då.. heeelt slut.. men inte helt fy skam o få god hemlagad mat o ligga i ett nytt sovrum i nya lakan trots allt, även om kroppen värker.. har lyckats somna i alla olika positioner o ställen denna vecka så höjden av trötthet har verkligen uppnåts.. ska slänga upp lite bilder sen på resultatet av veckan..


Kommentarer
Postat av: danne

bra kämpat shit va kul!

2010-02-03 @ 19:03:15
Postat av: sophia

jag renoverade hemma för ett tag sen, så jävla kul o bara få kasta gammalt o in med nytt.. släng upp lite bilder vore kul o se!:)

2010-02-03 @ 19:04:37
Postat av: Jeanine

Tess! Vad kul :) Hoppas vi ses snart så jag får höra allt om hur det är med dig. Har gått alltför lång tid :( Kramar

2010-02-04 @ 11:32:47
URL: http://jeaninestubergh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0