lördags mys..

En av mina bästa myspartners all time, mamma.. Sjukt bitter över sitt stambyte och fuskbyggande könsordskastande byggare får hon en fri zone ikväll m melodifestival och köttfärsås hos mig..
Jag kör ju andra dagen på Lchf nu så efterätt kommer bestå av kesogrädden och hallon och lite brie;)..
Mamma räddar med visp, vilket inte kom med i flytten..
Inget jätte fan av melodifestivalen även om så mkt i sveriges musikbrancsh hjälps och själps av den.. oavsett vad man tycker om den som artist så är det ett faktum.. skulle jag få chansen med en bra låt, självklart skulle jag vara med hmm tror jag..
Några tidigare producenter ville skicka in en mkt bra låt m mig  som jobbat med mig och therese tidigare.. Kändes sjukt läskigt just för att låten var så bra att den hade goda chanser att komma med, sen hade det ju inte blivit min grej eftersom vi körde duo, nog därför det kändes så tveksamt.. Bollade fram och tillbaka och det slutatde med att den inte blev inskickad..
Men skulle det vara  med något som verkligen kändes bra så är det ju ren promotion, gillar jag tävlingen för det, not soo much..
Mediacirkus o skitmusik för det mesta, men inte alltid.. Sjukt glad att  Anna gick vidare, tycker hennes ballad var helt fantastisk, likaså hon.. grym röst och genuient super mysig o fin att titta på Riktigt förfriskande, hejja henne!!.. Till globen borde också Sibel gått vidare tycker jag.. Lätt den bästa up tempo låten. Tyvärr tycker jag inte att hon kan leverera den typen av musik och stil, hon gick inte igenom rutan.. Hon har däremot en grym röst men bättre i ballader.. Det här kändes inte helt äkta o rätt för henne, nummret hade ändå sina ljuspunkter och hon borde gått vidare till globen.. Pernilla känns ju bara så förlegad och trååååkig och Jöbacks ballad var så trött att jag gick och diskade, hörde inte ens skillnad på vers och refräng och kommer fortf inte ihåg vad han sjöng, alls..
vad tycker ni? ni som var hemma denna slaskiga lördag och kollade..
Ska krypa ner i sängen med sisqo nu..
sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0