fucking fab ensamhet!

Fredag kväll, tända ljus, lång dusch och pyssel med sig själv.. synthen har fått göra comeback i vardagsrummet o jag har kört naken ballads skrivande o komposerande eftersom jag fastnade innan jag skulle till duschen.. Ensamhetsvargen gör sig påmind, jag behöver ensamhet m mig själv, tänka utan att tänka o bara vara.. ikväll är exakt en sån kväll.. Det har hänt så mkt nytt senaste tiden, så mkt omställningar så även om det är till det positiva känner jag mig något rotlös.. det som varit vardag o hem är inte detsamma längre.. förändringar jag längtat efter men nu när dom e gjorda vet jag inte alltid om jag är ikapp.. Har fått ihop en härlig liten lista på too doo som ska tas tag i till nästa vecka.. nu ska jag försöka göra mina hussysslor, suck.. disken står o väntar på mig skriker even, och katten håller på o äta mig ur huset, vore han inte kille o gay skulle kjag tro att han var gravid.. snart kommer en liten kille hem från jobbet och kanske är det det som gör ensamheten allra bäst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0