"Ensam kille igen då"

I en lebbkrets kan det va svårt att inte känna att man är ensam kille eftersom hälften e respektive som kunde vart killar men nu även dom är tjejer.. så trots mina försök att förklara detta, att "det här är ingen tjejkväll"!! vet jag inte om det riktigt gick in..
Suberb mat och underbara vänner fyllde lägenheten och trots att jag inte får röra något i köket var jag mkt nöjd över min paj som jag fick bidra med, färdig smulpaj i påse fast m hallon ist för medföljande rabarber.. Kanske inte lika anvancerat som pasta al la special fab tryffel o kött o svamp o hundra perfekt sammansatta kryddor, men ändå..!!!

 

 

 

Ena halvan kom tidigare eftersom halva nr två var tvungna att fixa lite i stan innan deras thai resa, o halva tre där partnern faktiskt består av en kille var sjuk, så hann en flaska vin tömmas långt innan man fick mat i sig.. Två mackor på morgonen var inget som gjorde att man var mindre hungrig eller fick berusningen att vänta på sig.. Blev dock bättre när maten fyllts m mat o efterätt o matkoman var ett faktum.. Kameran åkte fram trots allas nördiga protester och kvällen avslutades i väldigt livliga diskussioner, som alltid.. Var dock rätt oskönt att själv hamna i snaran, även om det är bra mkt bättre än att vissa saker får slinka undan..

 

Puss mina älskade tjejer!

Kommentarer
Postat av: j

tack!

2010-02-18 @ 22:56:18
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: lina

hahahahaha

2010-02-19 @ 11:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0