ska jag skaffa ännu en last nu!?

Tattoosspecial! Flowors, floral, side, japanise, lower hip, female..
Gud va mkt åsikter tycke o smak det finns om detta ämne och spec på tjejer.. vad tycker du? är det sexigt el okvinnnligt? snyggt el fult?.. Tycker själv att det är precis som m allt annat, det beror helt på, finns båda dera. Men måste ändå säga att jag tidigare varit mer emot än för och aldrig sett mig själv som en tjej m tatuering.. Har alltid tyckt att det kan vara sjukt fint på andra men inte på mig..
Vet inte om jag bara fått en av mina fixa ideer men har nu snöat in helt på ämnet och vill göra en..

Tycker det finns något väldigt sexigt o erotiskt över tatueringar spec på tjejer som kan bära upp det och då pratar jag inte om små fjärilar utan lite mer avancerade varianter.. Jag kommer inte våga mig på en avancerad variant själv känner att det sätter också för stor prägel vilket blir svårt m dom olika typer av jobb jag gör där jag inte än vill begränsa mig, men blir inte heller en fjäril utan något därimellan.. väldigt inne på blomtemat.. 

Nu under mina cravings har jag sett så mkt härliga tattueringar att jag blir helt hög och snart har ett helt bild arkiv..
Det första jag vill fota m min nikon på plats i mitt liv e tatuerade tjejer, satan vad sexigt.. kommer def o plåta en speciell tatuerade pojk också.. den absolut finaste..

Självklart måste jag sätta my som en etta här hon e ju vrålsexig både m o utan.. men satan vad förälskad jag blivit i hennes tatto.. snodde bilden från baby boo  som jag btw inte har sett på allt för länge!







den som inte vill äta henne måste vara helt assexuell!

Några av våra celebs som satt några av sina tatueringar på ställen jag gillar om man nu inte vågar sig på något stort är lady gaga och rihanna..




vi får helt enkelt se vart detta slutar, just nu är jag inne i något slags förälskelse stadie och som alla vet kan det ju dö rätt snabbt eller växa sig starkare med mig är det 50% 50%

Puss!





Kommentarer
Postat av: Maria

Tatueringar är cool, men gör ingen svanktatuering - känns så iförrgår... Rihannas stjärnor i nacken är sjukt snygga!



kramis

Maria

2009-10-23 @ 14:54:28
Postat av: therese

nej svank blir det inte.. hoppas allt e bra m dig gumms!:)

2009-10-23 @ 15:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0